Peuterklasje van juf Deborah

Welkom in de peuterklas van juf Deborah. Hier kan je onze avonturen volgen, foto's bekijken, een vliegje zijn in ons klasje. Veel plezier!

maandag 3 juli 2017

Bedankt!

Ik wil jullie graag bedanken voor 
*de lieve woorden en knuffels die ik van jullie kapoenen kreeg*
* de kaartjes en geschenkjes*
* het vertrouwen die jullie me gaven om dit jaar met jullie kapoenen te werken*

Ik wens jullie een hele fijne vakantie en wens jullie kapoenen heel veel succes en vooral heel veel plezier in de 1e kleuterklas!!!
Ik zal jullie missen!
Afbeeldingsresultaat voor prettige vakantie tot in september

Zwaaien jullie volgend jaar nog eens naar me als jullie me zien op de speelplaats?
Zoals sommige al weten zal ik volgend jaar wat minder op school aanwezig zijn. Wegens reorganisatie zal ik volgend jaar maar enkele uren meer aanwezig zijn. Daarnaast zal ik ook in het Vlinderbos van Ooigem werken.  Een nieuwe uitdaging, die ik volledig zie zitten! Ik vond het alvast zeer fijn om samen met jullie peuter te groeien en bloeien!

8 opmerkingen:

  1. dank u wel voor het fijne schooljaar. De 1e juf, heel bijzonder! Rube kwam elke dag met veel plezier naar de klas. Bedankt voor alle leuke werkjes, voor alles wat Rube bijgeleerd heeft. We zullen je allemaal missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liesbet " mama Viggo"3 juli 2017 om 21:06

    Nogmaals super bedankt voor het leuke schooljaar ! Viggo had het misschien in het begin wat moeilijk maar na een tijdje ging hij met veel plezier naar het klasje van juf "debolla" :D Wij zullen zeker nog eens zwaaien als we je zien en misschien komen we elkaar wel eens tegen in Ooigem! Alvast veel succesdaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor alles. Estelle ging super graag naar de klas van juffrouw Deborah en dat was voor ons ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alizée zal jou heel hard missen! Bedankt voor alle toffe werkjes, uitstapjes, goeie zorgen,... Ik vind het spijtig voor de nieuwe startertjes want je deed het super! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alizée zal jou heel hard missen! Bedankt voor alle toffe werkjes, uitstapjes, goeie zorgen,... Ik vind het spijtig voor de nieuwe startertjes want je deed het super! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alizée zal jou heel hard missen! Bedankt voor alle toffe werkjes, uitstapjes, goeie zorgen,... Ik vind het spijtig voor de nieuwe startertjes want je deed het super! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor het superleuke schooljaar! Esmée was vanaf dag 1 gek op haar juf 'beborah'.. ze zal je zeker missen, en komt je ongetwijfeld een dikke knuffel geven op de speelplaats! Veel succes in ooigem!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hanna, mama van Mattis4 juli 2017 om 20:35

    Ook Mattis was echt dol op je! Hij zei zelf dat hij met je wou trouwen :-) de eerste juf, dat blijft bij! Bedankt voor alles en veel succes met de nieuwe uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen